سفارش تبلیغ
صبا ویژن

DENIZ


ساعت 4:27 عصر پنج شنبه 87/3/16

پس از مدتی طولانی که وبلاگمو اپ نکرده بودم حالا باز با دست پر(پر از اس ام اس)

امدم.

گل را برای مکانی عشق را برای زمانی و تو را برای همیشه دوست دارام

-----------------------------
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تورا
هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بودن.

--------------------------------
اگه تموم دنیا با هم یکی بشن وبیان تو رو از من بگیرن می رم جلوشونو میگیرم ومیگم شما چرا اومدین خودم میاوردمش.
------------------------------
یه یارو رفت حج نه نماز می خوند . نه طواف میکرد نه ...
ازش پرسیدن چرا ؟
گفت به ما گفتن همه چیز با کاروانه

-----------------------------
اگه خوابی بیدار شو.
اگه بیداری بشین.
اگه نشستی پاشو .
اگه راه میری بدو .
اگه میدویی یه پشتک بزن.
و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده.
-------------------------


¤ نویسنده: بابک

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
20
:: بازدید دیروز ::
30
:: کل بازدیدها ::
476201

:: درباره من ::

DENIZ

بابک
شدیدا مد گرا و واقع بین

:: لینک به وبلاگ ::

DENIZ

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خواندنی ها[48] . حرفهای من[20] . زبان ترکی و...[13] . تست ها[5] . رمضان مبارک... .

:: آرشیو ::

ارشیومرداد
ارشیو شهریور
ارشیو مهر
ارشیو ابان
آرشیوخرداد ماه 87

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

خبرگزاری علم و سیاست
کوثر
ایدا
عشق دلسوز

:: لوگوی دوستان من::


















::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::